Kill Chain: The Cyber War on America's Elections
Το ντοκιμαντέρ ακολουθεί τον διάσημο χάκερ Χάρι Χάρστι, καθώς ερευνά τα ευάλωτα σημεία στα ηλεκτρονικά συστήματα ψηφοφορίας της Αμερικής.