The Education of Mohammad Hussein
Η ταινία επικεντρώνεται στα παιδιά ενός παραδοσιακού ισλαμικού σχολείου, τα οποία δεν γνωρίζουν τον κόσμο πριν από τις 11 Σεπτεμβρίου 2001.