This Little Piggy Has Mites
An itchy pig tries to take a chunk out of Dr. Blue, Dr. Lavigne uses a unique fix for a dog's broken leg and Dr. Ross helps a dog whose injuries may have gone untreated for too long. Meanwhile, the docs go for gold at CyFair.