Do You Remember the First Time?
Jo opens up to Alaric about her tragic past. Tyler and Liv grow closer, and Damon stumbles upon a startling clue that renews his hope. Stefan, Matt and Enzo resort to extreme measures when Tripp withholds information about his vampire-killing operation.