Daddy Issues
Johnathan Gilbert's return to Mystic Falls is an unhappy surprise to Elena, Jenna and Damon. Stefan does his best to reach out to a confused and conflicted Tyler. Jeremy comforts Bonnie after her disturbing conversation with Jonas.