Night Country: Part 2
As Danvers and Prior learn more about Tsalal -- and find an unlikely location for the physical evidence -- Captain Connelly threatens to move the case to Anchorage. Later, Navarro and Danvers find a connection between one of the Tsalal men and Annie.