Let Them Eat Quack
Plucky is named ruler of a kingdom, and the toons visit his castle as he ascends the throne. Before long, Plucky exerts power over his friends, Sweetie tries to overthrow the monarchy, and Hamton lives out his fantasy of the landed gentry.