Breathtaking archived footage from the time and the voice of Bundy himself reveal the monster inside the man.
New exclusive access and never-before-heard testimony give a unique insight into the mind of America's most notorious serial killer, Ted Bundy. A breathtaking archive from the time, along with Bundy's own voice, reveals the monster inside the man.