King of the Damned
Abaddon demands that Crowley help her kill Sam and Dean. When he refuses, she reveals a shocking bargaining chip to change his mind. Meanwhile, Castiel captures one of Metatron's angels and gets Sam and Dean to help him with the interrogation.