New Orleans: List Busters
Everyone's itching to climb the ranks of the new lists. Bobby's Maverick has to defend the top spot against Brandon's Mustang. Kye's spot is challenged by Scott Taylor, and racers Jerry and Barry have a catastrophic showdown.