Black Sheep vs South Carolina Pt 1
Chris Block and his new South Carolina team hit the streets to face off with Brent Self and his new team called the Black Sheep Mafia. Block's team has a whole new attitude but the Black Sheep are strong in every way and are ready to put up a fight.