A Very Very Very Very Special Show; Night Of The Living Buttons; Soda Jerk
To win a Humanitarian Animation Award, The Warners attempt to teach a lesson in political correctness. / Buttons saves Mindy from a horde of graveyard zombies. / Yakko and Dot attempt to cure Wakko of a bad case of the hiccups.