Spy Buddies/Boat Smarts/Good Ol' Whatshisname
Determined to uncover Plankton's next plot, Mr. Krabs sends SpongeBob and Patrick to spy on him. Then, watch an instructional video on boating techniques with Squidward and SpongeBob. Also, Mr. Krabs holds a contest for his employees.