Space Ghost's sidekicks have hosted a convention behind his back. Moltar and Zorak bring out their own guests, Bill Mumy and Mark Hamill. In a jealous rage, Space Ghost announces plans for Space Ghost Con '97, vowing to exclude his co-stars.