Choosing Kids Over Kody
Janelle's kids blow up and call Kody's COVID rules "stupid." Later, at a family meeting to plan the holidays, Kody tries to persuade some of his wives to stay in town and follow his rules. Janelle walks out on him, angry and cursing.