Summer in the Hamptons
With summer in full swing, 75 Main is buzzing. Jillian finds trouble when she drinks too much and fails to show up at work the next day. Zach's birthday party causes stress for Chef Brogan, and Victoria's surprise "show" puts her in hot water with Zach.