The Sinking Anchor
Air Force veteran Robert has been struggling to keep his restaurant, The Anchor in Louisville, Tenn., afloat after a disagreement with his daughter. Chef Robert Irvine steps in to help the owner manage his anger and fix his relationship with his daughter.