Ambush: Third Ambush Is the Charm
Robert ambushes Tasso, the stubborn owner of newly established Broad Street Bistro in North Versailles, Pennsylvania. Robert attempts to turn this restaurant around while planning a surprise ambush that keeps everyone guessing.