Ambush: Special Delivery
For his next mission, Chef Robert Irvine heads to La Casa Bianca in Whitehouse Station, NJ, to give the owner, Paul, the surprise of a lifetime. It's up to Robert to ignite Paul's fire after he starts losing his passion for the business.