Dinosaur Party
Peppa and George have come to play at Granny and Grandpa's house. Granny is dressed as a dinosaur. It is all part of her historical re-enactments. Everyone is dressed as dinosaurs and have lots of fun as the re-enactment becomes a bit of a party.