Blayke and the Babysitting
In a pinch on a big night out, Adam and Danielle debate about whether Blayke is ready to babysit the Quints. The Graeson Bee storefront impacts Danielle's health. Adam and Riley have an unexpected adventure while brushing up on her soccer skills.