Turf War
Andy takes a break from flambéing cherries and composing rock operas to jumpstart his Dunder Mifflin comeback. When Robert drunkenly shuts down a nearby branch, Jim and Dwight join forces to outsmart a salesman from Scranton’s uglier sister city.