Little Girl Lost
When nine-year old Cyndi Allinger doesn't show up for dinner, her mom fears the worst. Is someone stalking the school-age citizens of scenic Lakewood, Washington? The most likely tip comes from the least likely witnesses, and leads to Cyndi's killer.