Twinkle, Twinkle, Fertile Star
After struggling to find the perfect sperm donor, Whitney turns to her friends for help. Ashley performs a womb cleansing ceremony to prepare Whitney for artificial insemination. Whitney manages to find Tal but isn't prepared for what he tells her.