My Big Fat Weigh-In
Whitney wants to participate in her dad's bucket list, but indoor skydiving has a weight limit. Glenn prefers to have his feet on the ground as he tries to build a dollhouse for his new great-granddaughter. Whitney gets Jessica outside her comfort zone.