Pierce the Heavens, Superman!
Jimmy and Kara race back to Metropolis to stop Brainiac's invasion of Earth! Meanwhile, Lois tries to free Clark from Brainiac's control, only to lose herself in an alternate reality where Superman never left Krypton.