Bullet Proof
Josh and Bill pick up the pieces of their broken still, and Lance tries to brew a moonshine game changer as Deputy Sheriff Chuck closes in. Then, Tickle gets stranded miles from civilization, while Tim sets out from Kentucky in search of greener pastures.