Ice Shine
Mark and Digger invent a new recipe turning hundreds of jars of expired mandarin oranges into marketable liquor. Tickle and the Laws face headaches in their attempt to produce freeze-distilled apple liquor. Mike and Jerry make birch bark moonshine.