Eden Muñoz & Carrozas Expo
Singer Edén Muñoz entrusts Martín Vaca with the restoration of his Beetle, the first car he ever bought, which holds unique sentimental value. Meanwhile, the Mexicánicos face a double challenge for the Funeral Expo.