The Last Unknown: Palmyra Atoll
On a remote, uninhabited coral atoll teeming with sharks and seabirds, Photographer Ian Shive dives into the mysteries of an ecosystem that is so well protected, it offers us a glimpse of what the Pacific Ocean could look like without human impacts.