The Johnny Bravo Affair/Biosphere Johnny/Spa Spaz
Johnny falls asleep in a sarcophagus at the museum and wakes up to see a burglar. Then, Johnny follows a scientist inside a dome realizing he's trapped inside a biosphere. Finally, Johnny checks into a spa to get pampered and meet chicks.