The Man Who Cried Clown/Johnny Real Good/Little Talky Tabitha
Johnny awakens to find himself on a flight with a clown on the wing of the plane. Then, Johnny has to babysit a toddler! Finally, Suzy invites Johnny to a tea party! Johnny refuses but changes his mind after he gets to know Suzy's doll.