She Failed the Test
Kim leaves for Austin, and Kelly and Matt are finally alone at last. Steph and Mike say goodbye -- maybe for good. Tia calls a family meeting with both Theous and Carolyn. Shekeb packs a picnic and plans his "promise" to Emily.