I'm Still Standing
Jazz heads to New York for a consultation on a possible 4th surgery with Dr Ting; Jazz appears on "What Would You Do?" and faces trans deniers; A skeptical Jazz tours Harvard with her parents but is not convinced it's a better choice than Pomona College.