The Business of Adventure in Tulum
A fitness entrepreneur and his showbiz wife are leaving their hectic LA lives to pursue a business venture in Tulum, Mexico. She wants to start slow with a modern house in town, but he prefers to hit the ground running with a home in the jungle.