The Line Goes Dead
In rural Minnesota, a masked murderer bludgeons an entire family in their sleep. As small-town secrets unravel, Sheriff Mike Gormley uncovers a dangerous love triangle and a vengeful killer who is willing to risk his own blood for retribution.