Jack's Gold Dream
Hunter treks into the tundra to prospect for new paydirt before the Lost Cut runs dry. Todd secretly ships Jack's 1980s-era washplant to Alaska to fulfill his dad's original gold-mining dream, but reassembling heavy steel on-site brings its own surprises.