Badge Message Relax
While at the beach with Bao Bao and Patoto, Fuzzy Yellow discovers a conch shell that speaks with a cow voice. Then, Fuzzy Yellow and Bennu use a pile of Granny's old photos in an art project. But when Granny objects, they must undo what they've done.