Maze Madness
John Henson asks the bakers to update the hotel's signature hedge maze by teaming up to create hauntingly delicious maze cakes. If judges Carla Hall, Zac Young and Stephanie Boswell can eat their way to the center, they'll be treated to a baked prize.