MJ's Dream Home
Two Chicks and a Hammer's design assistant, MJ, and his husband recently bought their first home, and Mina and Karen want to make MJ's dreams a reality. The duo works to blend traditional and modern styles, but MJ may have to compromise to stay in budget.