Depths of Despair
The Dakota Boys are close to a huge gold cleanup. Ryan faces his worst fears as he dives deeper than ever into a crumbling, narrow 14-feet hole. Carlos finally hits bedrock at Rockfall Ravine and reveals that this dive site could pay out huge.