Mentryville Ghost Town
Zak and the crew venture to California's first oil boomtown to investigate reports of ghostly activity inside its buildings and glowing anomalies in the surrounding hills. Paranormal chaos ensues as the guys attempt to unravel the mystery of Mentryville.