Dysfunctional Rancher Becomes a Family-Friendly Home
A couple has dreamed of renovating their Bentonville home with an extra bedroom and a space for homeschooling since the day they moved in. With the help of Dave and Jenny Marrs, their outdated rancher gets the upgrades it needs to become a forever home.