Boom Boom Out Goes the Ed/Cleanliness Is Next to Edness
Panic and fear run rampant when Ed, Edd, and Eddy's quiet cul-de-sac is plunged into darkness by a power outage. Then, Edd is forced on a desperate journey of personal hygiene, when his parents renovate their bathroom.