Soccer, Scotsmen and Cake, Oh My!
Duff Goldman creates a larger-than-life soccer ball with a tasty interior for a group of kids at the LA Galaxy's home stadium. Then, Duff and the team get into shipshape to deliver a five-foot-long replica of The Queen Mary for the Scots Festival.