The Queen is Wild/Back to the Academy
The Martian Queen kidnaps Cadet in an all-out attempt to exact revenge on Dodgers, who abandoned her at the wedding altar. Then, Dodgers must keep his Protectorate Captain's certification by taking a yearly course.