The Vanishing Hour
Nineteen-year-old Tyarra Williams vanishes from the parking lot of her Greensboro, North Carolina, apartment complex. When tips suggest that Tyarra may have fallen prey to human trafficking, her grandfather embarks on a cross-country search for answers.