The Monster of Rio Claro
At the end of the 1990s, the murder of dozens of children terrified the residents of Rio Claro, in the interior of São Paulo. The case takes a turn with the appointment of delegate Sueli Ilha, who manages to arrest the “Monster of Rio Claro”.