Night of the Weremole/Mother's Day
Muriel is bitten by what she thinks is a rabbit while gardening. She is transformed into a weremole, and Courage must find the antidote. Then, Eustace goes to visit his mother on Mother's Day, taking a reluctant Courage along with him.