Falling in Love With Bocas del Toro
Scott, Lauren and their two kids are tired of the daily grind of Los Angeles. Lauren, a freelance photographer, and Scott, a freelance software engineer, recently visited friends living in Bocas Del Toro, Panama, and fell in love.